onsdag 3. november 2010

Hildegard von Bingen

Ja, denne uken har vi prosjekt om forfattere fra middelalderen. Jeg jobber sammen med Kristine, og vi samarbeider bra syns jeg! Vi har planlagt hvordan fremføringen skal være; litt blanding av MovieMaker-video og dramatisering. Føler vi har en bra idé, så håper bare det blir like bra som vi tror. Men kan jo ikke røpe noe, da blir det jo ikke noe overraskende for de som skal se på. Vi kunne velge mellom Hildegard von Bingen og Frans av Assisi, av overskriften skjønner du sikkert hvem vi valgte. Grunnen til at vi valgte Hildegard vet jeg egentlig ikke, men kanskje fordi det er en dame, og derfor lettere å imitere når vi skal dramatisere siden vi begge er jenter. Her er et bilde jeg fant på google som skal forestille Hildegard: 
Ser ganske lei seg ut, eller sur kanskje? Og ja, hun var nonne.
Dette prosjektet var spennende og litt annerledes enn til vanlig. Gleder meg til vi har det ferdige resultatet!

- Elin

1 kommentar:

  1. Jeg synes hun ser klok og litt streng ut. Gleder meg også til å se det ferdige resultatet!

    SvarSlett